ICT-specialist

Katwijk | Fulltime

Als ICT-Specialist ben jij de onmisbare schakel die ervoor zorgt dat onze collega’s kunnen vertrouwen op een stabiele en veilige digitale werkomgeving. Jij bent het eerste aanspreekpunt bij ICT-vraagstukken en zorgt dat alles achter de schermen vlekkeloos draait. Je werkt vanuit onze vestiging in Katwijk, maar ondersteunt ook collega’s op andere locaties of bouwplaatsen. Je denkt actief mee over verbeteringen en werkt nauw samen met interne collega’s en externe ICT-partners.

De functie

Wat ga je doen?

  • Bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s bij ICT-vragen of storingen (telefonie, tablets, pc’s, software).
  • Analyseert en lost ICT-incidenten op, snel schakelen is jouw tweede natuur.
  • Installeert en beheert mobiele apparaten (tablets, telefoons).
  • Richt werkplekken in op kantoor én op bouwplaatsen.
  • Beheert autorisaties en onze hardwarevoorraad.
  • Houdt actief toezicht via ons ticketsysteem en pakt meldingen direct op.
  • Denkt mee over verbeteringen en vernieuwingen binnen onze ICT-omgeving.
  • Onderhoudt contact met leveranciers en ICT-partners.
  • Je werkt vanuit onze vestiging in Katwijk, maar bent ook zichtbaar en beschikbaar op andere locaties en bouwplaatsen wanneer dat nodig is.

Jouw profiel

Als ICT-Specialist ben jij de spin in het web van onze digitale infrastructuur. 

Daarnaast:

  • Beschik je minimaal over MBO+ werk- en denkniveau met een ICT-achtergrond.
  • Heb je aantoonbare ervaring met Microsoft 365, hardware en mobiele devices.
  • Heb je ervaring in een vergelijkbare ICT-rol.
  • Ben je oplossingsgericht, communiceer je helder en pakt door.
  • Kun je goed schakelen tussen verschillende taken en behoudt overzicht.
  • Beschik je over een rijbewijs B. 

Over ons

Wij zijn als familiebedrijf een moderne ontwikkelende bouwer met een ‘samen de schouders eronder’-mentaliteit. Bij ons staat de deur altijd open en zijn de lijnen kort. Vanuit onze vestigingen in Katwijk en Gorinchem werken we aan uitdagende projecten. Innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal, net als onze kernwaarden: Betrouwbaar, Samen, Vernieuwend en Plezier.

Wat wij jou bieden

Je start bij een familiebedrijf waar we geloven in de kracht van een goede balans tussen werk en privé en bieden je volop kansen om te groeien en jezelf te ontwikkelen.

    Dit kun je bij ons verwachten:

 

  • Een aantrekkelijk salaris dat aansluit bij jouw kennis en ervaring.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra.
  • Een ruim aantal vrije dagen om op te laden en een solide pensioenregeling.
  • Mogelijkheden voor collectieve (aanvullende) zorgverzekering.
  • Voorzieningen zoals een laptop en mobiele telefoon.
  • Kansen voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Onze bedrijfscultuur is informeel, met korte lijnen. Naast samen hard werken is er ook ruimte voor gezelligheid, zoals gezamenlijke lunches, bedrijfsborrels en teambuildingactiviteiten.

    Ik reageer op de functie
    Bericht

    Upload je cv (en motivatie brief) hier:

    (bestandstypen: .doc .docx .pdf .jpg .jpeg .png .gif)

     

    Heb je nog vragen?

    Neem gerust contact op met
    Hanno van Ieperen

    Stap 1: Aanmelden

    Aanmelden is heel eenvoudig. Stuur ons jouw motivatie en CV met je persoonlijke gegevens. Zet je eerste stap naar een nieuwe toekomst! Maak ons enthousiast, dan willen we je graag ontmoeten.

    Stap 2: Screening

    Wij bekijken je aanmelding zorgvuldig en laten je binnen twee weken weten of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

    Stap 3: Het kennismakingsgesprek

    Wij nemen contact met je op om een eerste gesprek in te plannen. Het eerste gesprek is een kennismaking met elkaar. Klikt het tussen ons? Maar ook: wil jij ons graag als je nieuwe collega’s? Op die manier komen we te weten of jij die enthousiaste collega bent die wij zoeken.. Maar ook of de functie past bij wat jij zoekt.

    Stap 4: Online Assessment

    Is het eerste gesprek van beide kanten positief, dan vragen we je om een online assessment te maken. Deze bestaat uit een persoonlijkheidsvragenlijst. Dit zal allemaal worden besproken en uitgelegd. De uitkomsten hiervan zullen worden teruggekoppeld.

    Stap 5: Inhoudelijk vervolggesprek

    Klikt het tijdens onze kennismaking en heb je het online assessment afgerond, dan komt er een tweede gesprek. Daarin hebben we het uitgebreider over de inhoud van de functie en/of traject.

    Stap 6: Aanbod

    Vaak zijn twee gesprekken onderdeel van de procedure. En ontvang je daarna van ons het aanbod waarin we de gemaakte afspraken schriftelijk aan je bevestigen middels een contractmap.

    Hoe ziet jouw werkdag eruit?

    Je start de dag met een kop koffie en een kort overleg met je collega’s van facilitair en applicatiebeheer. Daarna check je het ticketsysteem en handel je meldingen af: van een printerprobleem tot het inrichten van een nieuwe laptop voor een projectteam. Halverwege de dag rij je naar een bouwplaats om daar een werkplek in te richten voor een nieuwe uitvoerder. Terug op kantoor overleg je met een externe ICT-partner over een software-update. Aan het eind van de dag werk je een verbetervoorstel uit om het autorisatiebeheer slimmer in te richten. Je dag was dynamisch, afwisselend en allesbehalve saai.